San Francesco di Assisi

qrcode

Arcidiocesi di Eger

magyar italiano

" Egy cseppnyi őszinte szeretet nemesebb tengernyi tudománynál.''
Diósgyőri Szent Ferenc Római Katolikus
Általános Iskola és Óvoda
Diósgyőri Szent Ferenc Római Katolikus Általános Iskola Miskolc

Természetjárók - március - 2024. március 23.

Március 23-án, változékony időjárású, tavaszias szombati napon valósítottuk meg a felső tagozatos diákok soron következő túráját. Reggel, a fél 9-kor induló 15-ös autóbusszal utaztunk a Pisztrángkeltetőig. A piros kereszt jelzésű túraútvonalon haladva a Csókás tetői pihenőhelyre érkeztünk, ahol az ébredező természetben hosszasan elgyönyörködve megreggeliztünk. Innen a piros kereszt túristajelzésű útvonalat követve jutottunk az Udvar-kő-barlanghoz (Dante pokla), majd a Kaszás-réti-elágazáshoz. Itt a viruló leánykökörcsin mező hosszas fotózása és egy rövid pihenő után a Keskeny-lyuk felé indultunk. Onnan a Hársas-bérc érintésével a zöld kereszten és erdészeti úton haladva jutottunk le a Forrás-völgy - tanösvény útvonalára, majd a Majális-park 1-es autóbusz megállóhelyéhez. A megtett táv: 8,6 km, a szintemelkedés: 170 m volt. Áprilisban az alsó tagozatosok utolsó túrájára várjuk a szakkörös gyerekeket és családtagjaikat.

Péliné Skarbik Andrea

Copyright © Diósgyőri Szent Ferenc Római Katolikus Általános Iskola 2024 | FACEBOOK: @szentferencmiskolc